2012. október 13., szombat

Ruhacsomag H&M, Tally Weijl... S-es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Üdvözöllek aukciómon!
Eladó ruhacsomag S méretben.
A már nem használt ruháimtól szeretnék megválni.
Azért tettem őket csomagba, mert lusta vagyok és nincs kedvem méregetni : ) és vannak közte hibás darabok, ezeket minden esetben jelzem.
A csomag tartalma:
-Nagyon csinos, nőies, mell alatt szabott, barna magában mintás anyagból való vékonyabb blúz.
 Karcsúsított, a csipke szegély dekoratív dekoltázst csinál, mélyen dekoltált.
 Hátul kis kötő van, hogy még nőiesebb legyen.
 Én alkalmakra is ajánlom, mert szép.
 3/4-es ujja van.
 Hiba: alján lebomlott a varrás, de igazából nem is muszály megcsináltatni, ha nem akarod, mert nem látszik.
- fekete H&M-es rövid ujjú blúz.
 Mell alatt szabott.
 Ujja, melkivágása, mell alatti szabásánál csini hajtogatások vannak.
 Mélyen dekoltált.
 Szép állapotban van, párszor volt rajtam.
- Sötét meggypiros pamut póló.
 Rövid ujjú, kerek nyakkivágású.
 Ujja és alja végén csini szegély van, alján még egy westie jellegű kutyát is láthatunk : ) , ezen kívül nincs mintája.
 Hiba: alján ici-picit kezd bomlani a szegély, ezen kívül szép állapotban van.
- piros Tally Weijl ing.
 Rövid ujjú, elején ráncolt megoldás még nőiesebbé teszi, mell alatt elvágott.
 Hiba: Hónaljánál látszik a hordás, fakó, kopott az anyag, de bőven használható még.
- fekete kötött denevér ujjú felső.
 Alján passzé rész van, ujjainál, nyakánál mellnél arany színű cérna teszi alkalmivá.
 Szép állapotban van,
- fekete sportmelltartó/top
 Egyszer volt rajtam, de nekem pici lett. Hibátlan.
- kockás Sancred 26-os méretű térdnaci.
 Alját fel lehet gombolni, hogy rövidebb legyen.
 Zsebénél elöl csinos ráncolás van.
 2 farzsebe van.
 Alig volt rajtam, hibátlan darab.
 1000 ft-ról indítom.
Ennyit bőven megér. Mind hordható, használható darab.
Régóta állnak már a szekrénybe, mosást, vasalást -amelyik igényel- már nem végzek el rajtuk. Új tulajdonosra bízom.
Nézd meg a többi aukcióm is.
Pár száz forintról indulnak!
Köszönöm, hogy benéztél!
 


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-10-19 12:43
. Ruhacsomag H&M, Tally Weijl... S-es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése