2012. október 12., péntek

Gyönyörűséges angol kislány csomag 74/80-as - Jelenlegi ára: 1 Ft


 
Gyönyörűséges kislány csomag, nagyon szép darabokkal!!!
Tartalma:
F&F kötött melénnyke 9/12hó Hossza: 34cm
NEXT magas nyakú garbó 9/12hó Hossza: 32cm
George hagyma aljú kisruha 6/9hó Hossza: 40cm
NEXT virágos bélelt roll up naci 9/12hó Hossza: 42cm
George Nyuszis felső 6/9 hó Hossza: 33cm Ujjny: 31cm
Miniclub bársony kisruha 6/9hó hossza: 44cm
A ruhák mind szép, megkimélt állapotúak!
Mi ezeket egyidőben hordtuk.
Nézz körül nálam, mert sok hasonló méretet, és sok karakteres, Next rucikat töltök fel a napokban.
További információ a vásárlás lebonyolításához:
Ha megnyersz egy aukciót, akkor kérlek párnapon belül jelentkezzél kérlek, én is azon vagyok hogy minél előbb felvegyem a vevőkkel a kapcsolatot, és lebonyolítsuk az üzletet!
Ha két hétig nem jelentkezel, nem tudom felvenni Veled a kapcsolatot, NEGATÍV értékelés mellett újra hirdetem a terméket!!!
Fizetési halasztást adok, csak írd meg, hogy mikor tudsz utalni, ez megbeszélés tárgya, ilyen esetekben rugalmas vagyok!
Lehetőség van több termék összevárására, csak ezt jelezd nekem az első megnyert termék után.
Fizetés Bankszámlára utalással, (Cib bank) vagy rózsaszín csekken, lakcímre történő fizetés lehetséges!
NÉZZ BE HOZZÁM MÁSKOR IS!!
 
 



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-10-23 18:21
. Gyönyörűséges angol kislány csomag 74/80-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése